Återbetalningspolicy

OBS: Om möjligt, ta en video när du öppnar dina paket/paketer.
Anspråk på defekter/skador/saknade varor/felsaker utan bevis kommer inte att prioriteras.
Vi kontrollerar alltid produkterna innan vi skickar ut dem.

Annullering av beställning

Alla beställningar kan annulleras tills de har överlämnats till transportören. När packnings- och fraktprocessen väl har startat kan den inte avbrytas.

 

Retur

Vi har 14 dagars returrätt, vilket innebär att du har 14 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit din vara.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du fick den, oanvänd, med etiketter påsatta och i originalförpackningen. Du behöver också kvittot eller köpbeviset.

För att starta en retur kan du kontakta oss på customer@lyckrea.se. Om din retur accepteras skickar vi dig en returetikett och instruktioner om hur och var du ska skicka ditt paket. Varor som returneras till oss utan retur instruktioner kommer inte att accepteras.

Om du har frågor om returen kan du när som helst kontakta oss på customer@lyckrea.se.


Skador och problem

Kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, eller skadad eller om du fått fel vara så att vi kan undersöka och lösa problemet.
 

Utbyta

Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan du har och, efter att ha accepterat returen, göra ett separat köp på den nya varan.

 

Återbetalningar

Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och granskat din retur och meddelar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. Om det godkänns kommer du automatiskt att återbetalas genom din ursprungliga betalningsmetod. Observera att det kan ta 7–14 arbetsdagar för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och utfärda en återbetalning.



Sena/saknade återbetalningar (om tillämpligt)

Alla återbetalningar kommer att krediteras till din ursprungliga betalningsform. Om du har betalat med kredit- eller betalkort kommer återbetalningar att skickas till den kortutfärdande banken inom 7-14 arbetsdagar efter mottagandet av retur- eller annulleringsförfrågan.

Om du inte har fått någon återbetalning kan du göra följande:
*Kontrollera ditt bank- eller PayPal-saldo igen (transaktionen kan bli försenad).
*Kontakta din bank/kreditkortsföretag (det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt släpps).

Om du har gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på customer@lyckrea.se.


Fraktkostnader/Åternoteringsavgift

För att returnera din produkt ska du skicka din produkt genom retur instruktioner från customer@lyckrea.se. Maila oss med ditt ordernummer för mer information.

 


*Köpare står för returfraktkostnader. Om det inte finns något problem med produktkvaliteten på grund av kundens personliga skäl, såsom B. Gillar inte / valt fel färg / valt fel storlek...

*Lyckrea står för returfraktkostnaden om varan är defekt/skadad/saknar delar/fel vara

*Vi tar inte ut någon åternoteringsavgift.